Lelle´s värld

Direktlänk till inlägg 20 november 2011

Trött eller inte???

Av Lizette - 20 november 2011 03:32

Hej igen :) 

nu lyssnar jag på musik ( Rix Fm ) och bloggar igen xD  Lillen ligger fortfanande vid min arm haha ! <3 

jag håller på att skriva en berättelse som vi igentligen sk agöra i skolan xd  men efter som att jag har tid så kan jag ju lija gärna göra lite jobb nu =)  Nu säger ni säkert: Hon är ju konstig som gör skolatbete hemma när hon inte äns behöver göra det....    men jag vet redan att jag är konstig så det så!!   

nu ska jag fortsätta att skriva (HAHA )  vi får se senare om det blir något mer onödigt inlägg senare ;) 

hade gött så länge !  God Bye !

 
 
Ingen bild

Mammsen

22 november 2011 05:55

Vid den här tiden ska man sova <3

Lizette

22 november 2011 16:06

Hahahah jaa=D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lizette - 21 februari 2013 00:15

Hejsan bloggen! Eftersom att jag har glömt bort att blogga på min nya blogg så har det kontot tagits bort höhö. xD Så dom gånger jag känner för att blogga så får jag göra det här igen :D Hur jag "glömde" att blogga vet jag inte men allt är möjligt ...

Av Lizette - 2 maj 2012 22:00

Hej Hej! jag har inte bloggat på jätte länge och det är jag ledsen för men jag har inte orkat eller haft tid.. men nu tänkte jag börja blogga lite men det kanske inte blir varje dag men det kommer nog bli lite inlägg iallafall ;D jag kommer att b...

Av Lizette - 9 februari 2012 10:00

Hejsan ! Nu när jag är sjuk kan jag ju blogga lite...xd Jag har haft ont i halsen och jobbig hosta sen i måndags    sitter jag och driker varmtvatten med honung i och hoppas på att det ska hjälpa... nu ska jag krypa ner framför tv:n med vatten ...

Av Lizette - 4 januari 2012 22:15

Hejsan Bloggplatsen!  Jag kommer inte att blogga på den här sidan på ett tag nu för jag har en ny blogg som jag kommer vara aktiv på.  Jag kommer inte ta bort den här för det! något inlägg blir det nog ibland!    Men jag kan ju berätta vad jag ha...

Av Lizette - 2 januari 2012 13:30

Hejsan ! Nu var det ett tag sedan jag bloggade.  Jag har haft tid och så men det har helt enkelt inte blivit av.  det har lixom inte hänt så mycket. Över julhelgen var jag och mamma i Riga (Lettlands huvudstad) . Vi åkte båt dit, vågorna va...

Presentation


Hej Hej!
Jag är en tjej på 15 år. Mina intressen är att hoppa trampolin, Ridning och att vara med vänner. Mina favorit djur är hund. Jag har 1 katt, 2 möss och typ 3 fiskar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards