Lelle´s värld

Alla inlägg under november 2011

Av Lizette - 30 november 2011 19:24

en bild på mej när jag gör Flying på trampolin tävlingen den 5/11-11  !  Här gör jag antingen en salto (bakåt volt) eller en Barany (volt fram med en halv skruv i volten) den 5/11-11  Detta va i Idrottenshus i Lidköping!
 




Av Lizette - 30 november 2011 19:14

Hejsan bloggen!

Som rubriken lyder så bloggar jag just nu och om en liten stund (när jag har bloggat klart om inte mamma hinner före HEHE ) så ska jag fixa middag.    Det blir TACOS !     det blir gött må jag säga !

Idag hade jag utveckling samtal kl.08.30 tråkigt ! 

På eftermiddan när mamma kom hem så åkte vi med sopor till Kartåsen. 

nu ska jag fixa resten av maten för mamma har redan börjat HAHA ! 

Hej då ! <3 

Av Lizette - 28 november 2011 10:45

HEJSAN!!

Igår städade jag och mamma i gamla lägenheten som jag sa i det förra inlägget... 

Jag tog upp fiskarna ur akvariet, tömde vatten och fixade lite mer. mamma vill inte ha kvar akvarier men det vill så klart jag eftersom att det är mina fiskar !! jaja iaf så fixade vi det och nu är fiskarna i akvariumet. När vi var klara med städningen åkte vi till Zoo abutiken och köpte ett litet akvarium på 19 liter  Det är mycket mer hanterbart än det andra akvariet som jag har xD vi köpte också 3 nya fiskar, 1 röd kamp fisk och 2 andra fiskar som jag inte vet namnet på men dom ser ut som guldfiskar men dom är svart och lite blå prickiga :) jätte fina ! <3 

och som tur är så lever fortfarande alla    HEHE!!

jag bloggar mer ikväll hoppas jag om jag inte har för mycket att göra hhah !

puss Hej !

Av Lizette - 26 november 2011 23:45

Hej bloggen !

idag har jag och mamma fortsatt att städa i gamla lägenheten och tagit hem lite mer saker , jätte tråkigt !! Jag vill att allt ska vara klart nu,, xD 

efter det åkte jag och spelade bowling och åt middag med trampolin tränarna, jag var bjuden eftersom att jag också är tränare !! :D   det var jätte roligt !  

snart ska jag sova natti !

Av Lizette - 25 november 2011 09:44

Hej ! 

Idag ska jag och mamma börja att städa i gamla lägeheten....  tråkigt !!   det blir mycke jobb! xD

Men just  nu sitter jag och väntar på att få gå in till svenska lektionen,,, men bara för att jag inte har hämtat böckerna än da !! xD nu ska vi tydligen gå in hejs ! 

Av Lizette - 23 november 2011 19:30

Nu sitter jag och dricker glögg,  och har precis skrivit namn på armen som jag sa att jag skulle göra på facebook ;)

roligt eller inte... hehe

idag fick reda på att jag har omprov i  No... -.- tråkigt !! 

snart ska jag och mamma flytta runt såfforna så dom står där dom ska stå xD (konstig mening, jag vet !!  ) 

nu måste jag fortsätta att dricka glögg xD  haha

Ha det så bra så hörs vi ! 

tja tja! 



Av Lizette - 22 november 2011 16:07

Hejsan bloggen !

Nu ska jag äta en omelett som blir min middag innan jag åker iväg till Camp Active och tränar där i typ 3 timmar ;) Roligt ! ska samtidigt som jag äter försöka att göra Engelska Läxan som jag fick idag och som vi ska ha förhör på i morrn ... blir trött på sånna läxor !!

Bloggar nog senare i kväll efter träningen också ;)

Hej så länge ! <3

Av Lizette - 21 november 2011 22:13

Hejsan din fina bloggläsare !!

Idag har det varit skola från 12,00 -14,05 ( som alltid (behöver typ inte skriva det längre :P ) )    Vaknade typ kvart i tio,, helt okej om jag får säga min mening  

solosång efter skolan och på kvällen, trampolin träning :)på solosången fick jag sången " Du får inte " Med Sonja Aldén.  Tog två mackor och en kopp glögg, sedan "hoppade" jag in i duschen.  Nu är jag så trött så det blir att sång papprena och kolla lite tv,, sedan sova   Natti! Nytt blogg inlägg i morgon och då kanske det kommer någon bild också ;)

Jag ska försöka och fixa in lite nya bilder på datorn, jag har typ inga bra bilder än men jag fixar det så fort jag kan !

Hej då !

Presentation


Hej Hej!
Jag är en tjej på 15 år. Mina intressen är att hoppa trampolin, Ridning och att vara med vänner. Mina favorit djur är hund. Jag har 1 katt, 2 möss och typ 3 fiskar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards