Lelle´s värld

Alla inlägg under oktober 2011

Av Lizette - 31 oktober 2011 07:38

 Godmorgon =) 

Vaknade kl. 07,00 då mamma väckte mej... ska snart fixa frukost :)  nu sitter jag och kollar på tv   
Idag blir det att pack liteav det sista ;)  jag tror att det är i morrn vi får lägenheten =D    Rooligt ! =)

så veckan kommer att bestå av att packa upp i nya lägenheten :) hihi =D
hoppas att jag hinner va med nån kompis ! =)

Av Lizette - 30 oktober 2011 21:23

Heeeeejjjj =D 
Idag har jag och mamma kollat på säng till henne... va på någon weird möbel affär i Skövde sedan åkte vi till Tibro , åt lunch och kollade i en affär,  åkte sedan tillbax till Skövde och kollade på Sängjätten, där hittade maamma en säng     yeey!
mamma har ju inte så stor bil så hon och en kompis byter bil i en vecka så nu har vi en STOOR bil =D hihi 

kl. 19,00 var det trampolin tränign så jag åkte dit och tränade i två timmar =) undertiden hinner en som hoppar göra illa sig så han fick ett jack i huvudet =( det gick bra men det blödde mkt ! han körde själv in till sjukhuset så det går bra,, vet inte hur han mår nu men det jag vet är att det är inget allvarligt ! ;) 
Nu ska jag kolla på tv  
Bye Bye <3 =)

Av Lizette - 29 oktober 2011 10:37

Hejsan Bloggplatsen !
Nu är jag vaken... men inte mamma, hon sover frukost... som varje helg <3    Till frukost blev det ett glas oboy och ett glas med juice en macka och ett ägg, mumsigt :)    Idag blire att  packa efter som att vi börjar flytta om typ 3 dagar =D äntligen  hihi ! men fy va det är tråkigt att först packa ner allt och packa upp allt igen -.-  men senare ska nog jag och Nellie va och kanske gå spök vandring om det är ngt :)
(Jag känner att jag inte kan skriva idag så det får bli som det blir :P ) hehe ! 
Nu ska jag göra mig i ordning =)
Ha det bra ! <3 Hejs hejs :)

Av Lizette - 28 oktober 2011 19:21

Heejjssaan!

Idag så borjade skolan kl. 08,30 och slutade kl. 13,10 .......   Efter skolan va jag och Nellie :D skit kul !! vi åkte till elgiganten för jag behövde en kameraväska, dom hade typ inget så vi åkte till Expert istället och där har dom mkt mer ! xD kollade lite där och bestämde mej för en väska, men som vanligt hade jag inte pengar med mej... -.- (hehe)

mamma slutar jobbet och kommer till expert,, köper väskan och jag är ÖVERLYCKLIG !   !  Älskar dej Mamma!!nu ska jag kolla lite på tv eller göra något annat roligt... ( finns typ inget att göra)  Några tips ? :)


Jag är ju ny när det gäller att blogga så ge gärna tips och idér  ;)  om det är något som jag kan ändra på :)
Är öppen för förslag ! =) tack i förväg

Av Lizette - 27 oktober 2011 07:29

God Morgon :)

vaknade kl.06,00 idag...  gick upp och tog bort tvätten som hängde över badkaret... tappade upp vatten och la mej i ett bad i typ 7 minuter xD 

Nu sitter jag här och kollar på Valna med the voice ;) men nu ska jag borsta tänderna och göra mig i ordning :D <3
Ha det bra! =) hejs då <3

Av Lizette - 26 oktober 2011 16:23

Tjenare ;)
Idag gick jag upp typ kl. 06,45 för jag hade elevens val (idrott) som första lektion =) idag hade vi engelska prov =) det gick ganska bra    (som tur va) hehe xD  skolan slutade kl. 15,25 och sista lektionen va fysik -.- bläää!!
Nu ska jag göra mig i ordning för att åka till trampolinen    
Hej då

Av Lizette - 24 oktober 2011 20:21

Hejsan !
Nu är jag hemma efter trampolin träningen ;)  Håller på att lära mig en ny övning ( halv vändning Flying )   har bara en träning kvar för det blir ingen träning när det är höstlov =( men men, jag LÄNGTAR till tävlingen !! =D 
nu blir det snart dusch ;) mysigt värre :P

hejs svejs =D <3

Ps. jag älskar min mamma ! <3

Av Lizette - 24 oktober 2011 07:50

God morron!
Idag väckte mamma mej kl.07,10 , då åkte hon till jobbet ...  Nu sitter jag och kollar på tv (Vakna med the voice)   Idag börjar skolan kl.12,00 =D efter det har jag soso sång, i 20 minuter =) Har ingen mat att äta till middag då jag får la äta ute ;D hihi kl.17,00 börjar Trampolinen för dom små, som jag tränar och kl.18,30 börjar min träning   och då ska jag träna på min serie som jag ska tävla i den 5 november.    roligt roligt ! =D hehe
strässig dag men roligt ! hihi
Nu ska jag äta frukost,,, jammi =)
ha det bra ! <3

Presentation


Hej Hej!
Jag är en tjej på 15 år. Mina intressen är att hoppa trampolin, Ridning och att vara med vänner. Mina favorit djur är hund. Jag har 1 katt, 2 möss och typ 3 fiskar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards