Lelle´s värld

Direktlänk till inlägg 21 februari 2013

Lycklig Cheyy

Av Lizette - 21 februari 2013 00:15

Hejsan bloggen!

Eftersom att jag har glömt bort att blogga på min nya blogg så har det kontot tagits bort höhö. xD Så dom gånger jag känner för att blogga så får jag göra det här igen :D Hur jag "glömde" att blogga vet jag inte men allt är möjligt om man heter Lizette Wallner....


Det jag villle blogga lite om idag va, hur lycklig jag är som har världens bästa pojkvän. Jag är så glad att jag har honom, men tyvärr bor vi ju så långt i från varran så det blir ju svårt att träffas som man vill.  I hela 7 månader har vi varit tillsammans. Det har varit de 7 Bästa månaderna i mitt liv


Och från det ena till det andra så var det ju nyss alla <3-ans dag, då va  vi på bio och före det va vi på stan för att gå till Gina Tricot. jag har 2000 kr. där btw hehe! Jag va hos han hela sportlovet och hade det jättebra!


TRÄNING:

Trampolinen håller jag fortfarande på med men nu hoppar jag dock bara 1-2 ggr i veckan. Om 2 veckor är det tävling så vi hoppas på medalj då, hård träning inför det! :D

Ridningen är också i full gång. jag rider fortfarande en gång i veckan. Men eftersom jag har missat två ridlektioner så ska jag vara med två extra lektioner för att ta igen :) Det ser jag fram emot!  

Nu har jag även bestämt mig för att gå ner ännu mer i vikt. jag har redan gått ner 10 kg men jag vill gå ner runt 10 till.

jag har verkligen bestämt mig för att börja träna lite hemma varje dag + att åka till gymmet och gå på någon gruppträning där. Det ska bli roligt att se resultat sen!   


I morrn har jag utvecklingssamtal.... Hur fan kommer det gå, måntro?! Jaja vi får la se och hoppas på det bästa.

Snälla lärare, säg bara bra saker som till exempel:

"Hon är jätteduktig på lektionerna" " Allt Lizette gör är att plugga på lektionerna" " Lizette kommer ALLTID i tid till lektionerna"

... eller iaf något i den stilen huhuhuhu :D


Nu ska jag sova!
vi ses när vi hörs! Puss Hej

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lizette - 2 maj 2012 22:00

Hej Hej! jag har inte bloggat på jätte länge och det är jag ledsen för men jag har inte orkat eller haft tid.. men nu tänkte jag börja blogga lite men det kanske inte blir varje dag men det kommer nog bli lite inlägg iallafall ;D jag kommer att b...

Av Lizette - 9 februari 2012 10:00

Hejsan ! Nu när jag är sjuk kan jag ju blogga lite...xd Jag har haft ont i halsen och jobbig hosta sen i måndags    sitter jag och driker varmtvatten med honung i och hoppas på att det ska hjälpa... nu ska jag krypa ner framför tv:n med vatten ...

Av Lizette - 4 januari 2012 22:15

Hejsan Bloggplatsen!  Jag kommer inte att blogga på den här sidan på ett tag nu för jag har en ny blogg som jag kommer vara aktiv på.  Jag kommer inte ta bort den här för det! något inlägg blir det nog ibland!    Men jag kan ju berätta vad jag ha...

Av Lizette - 2 januari 2012 13:30

Hejsan ! Nu var det ett tag sedan jag bloggade.  Jag har haft tid och så men det har helt enkelt inte blivit av.  det har lixom inte hänt så mycket. Över julhelgen var jag och mamma i Riga (Lettlands huvudstad) . Vi åkte båt dit, vågorna va...

Av Lizette - 30 november 2011 19:24

en bild på mej när jag gör Flying på trampolin tävlingen den 5/11-11  !  Här gör jag antingen en salto (bakåt volt) eller en Barany (volt fram med en halv skruv i volten) den 5/11-11  Detta va i Idrottenshus i Lidköping!        ...

Presentation


Hej Hej!
Jag är en tjej på 15 år. Mina intressen är att hoppa trampolin, Ridning och att vara med vänner. Mina favorit djur är hund. Jag har 1 katt, 2 möss och typ 3 fiskar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards