Lelle´s värld

Alla inlägg den 18 november 2011

Av Lizette - 18 november 2011 15:31

Hej alla fina bloggläsare:)   
 Idag har jag varit i skolan :)  tyvärr är jag förtfarande lite förkyld :( men det är inget att vara hemma för xD

Igår bokade mamma en resa till Riga i Lettland på julafton :) vi åker dagen föra julafton till Skövde med buss och därifrån till Stockholm blire tåg :) vi kommer att vara i STHLM på förmiddagen så vi hinner shoppa lite    hihi !

och senare på eftermiddagen åker vi båt över till Riga tror jag    vi kommer att vara där i nästan tre dygn :)  och under dom tre dygnen ska vi ut på guidning genom Riga och kolla runt lite själva :) på julafton (då vi kommer fram)  blir det nånon spa grej :) myys !


 ikväll ska jag och en kompis till sockerbruket och vara där på spök kvällen     vi får se om vi vågar gå spökvandringen hehe    Någon mer som ska dit?  nehe nänä skit it da ! fegisar ! 

 nu ska jag kolla på tv :)

Ha det toppen bra ! så hörs vi !

Hejs  // Lizette ! 

Presentation


Hej Hej!
Jag är en tjej på 15 år. Mina intressen är att hoppa trampolin, Ridning och att vara med vänner. Mina favorit djur är hund. Jag har 1 katt, 2 möss och typ 3 fiskar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards