Lelle´s värld

Alla inlägg den 20 november 2011

Av Lizette - 20 november 2011 03:32

Hej igen :) 

nu lyssnar jag på musik ( Rix Fm ) och bloggar igen xD  Lillen ligger fortfanande vid min arm haha ! <3 

jag håller på att skriva en berättelse som vi igentligen sk agöra i skolan xd  men efter som att jag har tid så kan jag ju lija gärna göra lite jobb nu =)  Nu säger ni säkert: Hon är ju konstig som gör skolatbete hemma när hon inte äns behöver göra det....    men jag vet redan att jag är konstig så det så!!   

nu ska jag fortsätta att skriva (HAHA )  vi får se senare om det blir något mer onödigt inlägg senare ;) 

hade gött så länge !  God Bye !

Av Lizette - 20 november 2011 01:58

Hejsan bloggen !

nu ligger jag i sängen och väntar på att kl.ska bli 03.30  för då ska jag skörda på farm ville =P har sått hallon  det ska ta två timmar innan man kan skörda :) så det är bara att vänta ;) medans jag väntar så lyssnar jag på musik  men jag kommer inte på några bra låtar :(       Några förslag skadar inte !? :D

hehe jag är inte trött än    !! min kompis är här nu men hon sover.. (hon ska upp tidig på morgonen ! ) 

Lillen ligger och sover på min arm,, hur man nu kan göra det när jag rör på armen eftersom jag skriver, men det är ju bra att han är trött iallafall så han sover och inte håller på att väcka mamma    

asså jag känner att det här inlägget va helt onödigt men vad gör man inte när man har tråkigt    

öm i morrn eller idag som det nu blir... så ska jag typ plocka lite här hemma på dagen tror jag och senare på kvällen ska jag åka på trampolin träning   

 Oj va mycket jag fick skrivet ändå xD hehe ne nu ska jag nog skriva någon berättelse  eller ngt  hihi :)

jag ska nog inte sova än på länge så jag kommer nog KANSKE göra ett till inlägg lite senare    

ha det bra så länge !  hajs


Presentation


Hej Hej!
Jag är en tjej på 15 år. Mina intressen är att hoppa trampolin, Ridning och att vara med vänner. Mina favorit djur är hund. Jag har 1 katt, 2 möss och typ 3 fiskar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards